lördag 21 juli 2007

Piteå + Trästock dag 2

Ska jag hoppa i eller inte?

Sally i jacuzzin =)

Idag vaknade jag kring halv nio, då hade jag sovit fyra timmar, av väckarklockan. Inte kul men eftersom jag skulle till Piteå var det ganska nödvändigt. =P Där hälsade vi på brorsans flickväns familj, det var riktigt trevligt! Fast jag blev ganska trött mot eftermiddagen... Vi var hemma igen kring fyra tror jag och jag låg och vilade ett tag medan föräldrarna handlade mat. Sedan for de till stugan, jag lagade middag (tacos), vilade lite till och lite annat och kring åtta började jag fara till trästock. :)

Fram till Marit Bergman gick vi (jag, Linnéa, Annica, Victor, Sarah, Linn & Carro)bara runt på området och for även till frasses ett tag. När Marit började gick vi först närmare men jag och Sarah vände om och for till teaterscenen och såg på kendo och lyssnade på min iPod. Det var trevligt men kallt. =P Sedan mötte vi resten av gänget vid Torggrillen som flyttat till området och jag och Linnéa började fara hem, vi kom till entrén innan vi ändrade oss. Men först for vi till frasses för jag började bli lite hungrig så jag köpte lite pommes.



Vi vände tillbaka, men vi hittade inte de andra, men vi träffade Amanda och Camilla. =) Då började Svenska Akademien och vi trängde oss långt fram och såg dem. Det blev VARMT och mycket knuffande, men det var kul. =) Även fast Linnéa höll på att inte hitta sin väska hon hade tappat och att jag blev armbågad på läppen... aja :P

Nu vill jag egentligen duscha, men det får bli imorgon på morgonen. Jag måste fara till stan och köpa nyaste HP boken, när jag for förbi kring 1.20 hade de stängt!!! =(

Godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar