söndag 22 juli 2007

Linn + Trästock dag tre av tre

Klockan nio ringde väckaren i morse och även fast jag inte ville steg jag upp, idag skulle jag köpa nya HP boken! ;) (Ja, jag vet...nördigt =D) Dumt nog kom jag inte på tanken att den säkert säljs på Maxi som tar 5 min att cykla till för mig. Så jag cyklade ner till stan i stället, efter jag hade missat bussen. Där köpte jag boken och kollade snabbt på kalendrar inför skolstarten (ångest, snart börjar jag ju jobba! =(...) jag köpte också en mjukglass. Jag var hemma igen kring elva.

En liten stund senare ringde Linn och undrade om vi skulle hitta på något. Det gjorde vi. =) Först kom hon hit och vi bestämde oss för att fara till bergsbyn och köpa mjukglass (min andra mjukglass idag). Glassarna är inte små, de är ju typ 30 centimeter! När vi hade ätit det vi orkade for vi till ica och köpte en läsk och for hem till mig för att sola. Det var varmt och härligt, men så börajde det regena så då gick vi in och kollade lite tv, när det slutade gick vi ut igen. Linn for hem kring fem och då värmde jag tacosen från igår.
Ungefär kring sju cyklade jag och Linn ner till trästock, de andra hade varit där sen fem. =P Ikväll har vi inte gjort så mycket, mest suttit på gräset vid NV-scenen och gått lite på området. Tror att jag bara har sett ett band idag, The Breeze The Breath (f.d. Last Summer). Det här blev nog även den tidigaste kvällen, jag for hem kring halv tolv med Emma & Linn.

Nu orkar jag inte skriva mer, har sovit ungefär 8 timmar sedan torsdag. Jag är helt slut (men kommer nog inte kunna låta bli boken, än så länge har jag läst ungefär 120 sidor) =]
God natt!

P.S just ja såg även Eldkvarn när vi satt på gräset =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar