måndag 23 juli 2007

Den tjugoandra dagen i juli 2007



Idag har jag solat med Linn igen, jag läste Harry Potter och Linn kollade igenom La Redoute katalogen. xD Jag beställde två linnen med henne, de var riktigt snygga! Längtar tills de kommer, men det lär väl bli om typ en månad, La Redoute är inte så snabba med leveransen. Som de flesta som handlat där vet. Hursom helst, idag jag bränt ryggen, jag är röd som en kräfta. =S Men det gick inte bra att läsa när jag låg på rygg, så jag får helt enkelt ta det lite lugnt med solningen ett tag. Och jag borde ha smörjt in mig, korkat av mig att inte göra det, har ju gjort det tidigare i sommar. Jag blev otålig, jag vill vara brun nu!

Ikväll har jag varit på filmkväll hos Linnéa med Linn, Annica, Victor, Erika, Carro och Lillan. Linnéa har hemmabio, stor duk och ljudet är underbart! Typ hela huset skakar när man ser film där. =P Ikväll såg vi bara bra filmer, i alla fall enligt mig. Först såg vi Hannibal Rising, den var faktiskt inte hemsk. Fast äcklig. Sedan såg vi Döda Poeters Sällskap, riktigt bra film! Och sista filmen var The Prestige med Hugh Jackman och Christian Bale, den var ju hur bra som helst! det är synd om fåglarna i den filmen. =/ =(

Nu ska jag i alla fall ta en macka, lyssna på Paolo Nutini och läsa ett tag. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar