onsdag 28 maj 2008

Plötsligt blev det lättare...


att:
- Äta
- Borsta tänderna
- Le fint
Vad har jag gjort? Jo tagit bort tandställningen!

Jag ringde dit i morse ungefär tjugot över nio för att kolla om en tid , det blev så att  antingen idag klockan tio eller imorgon skulle jag kunna komma dit. Men imorgon har jag klipptid så jag cyklade dit i all hast för att bli av med fängelset mina tänder utstått i 1½ år.

Det tog ett tag och det är ju alltid lika roligt då de slipar mot tänderna och när de ska göra tandavtryck. Visste jag inte bättre skulle jag tro att tänderna skulle slitas ut med avtrycket och resten av livet skulle jag måsta leva med löständer.

Idag har klassen klätt ut sig och dagens tema var emo. Vi var alla väldigt fina, vi blev dock mobbade av tvåor. Tvåor! så kan det ju itne vara, de måste ju ha respekt för oss. Är det inte så att treorna ska kasta vattenballonger på tvåor & ettor inte tvärt om? Men imorgon... då. Då gäller det!

För övrigt så har jag tillbringat kvällen med Linn på gungor, linbanor osv. har även sett ett avsnitt av Kyle och såg PCD 2 på Tv.

2 kommentarer: