fredag 30 maj 2008

My eyes don't recognize you no more


Dagen spenderades på rovön med klassen, det var 50-tals tema och alla var riktigt fina. Stämningen höjdes ett snäpp med 50-tals musiken som spelades på en bärbar stereo. Fikade där i några timmar innan jag & Sarah drog till stan där vi mötte Annica. Blev lite shopping, köpte en klänning, läppglans, lösnaglar och eyeliner. Så nu är jag redo inför balen.

Åt tacos till midag med Annica och ikväll har jag varit med Sanna och ätit fruktsallad (mums) och gjort ansiktsmasker lagom inför balen och studenten. Imorgon är det dags för muntliga Cambridge provet! Börjar blir lite nervös nu, men jag är ju ändå rätt bra. Hoppas jag inte "chokar"... kom inte på vad det heter på svenska. =]

Nej dags att få den väl behövda sömnen!

2 kommentarer:

  1. hej hej, hittade just din blogg. du känner inte för att skicka några bilder från picknicken?

    SvaraRadera
  2. Jodå det gör jag gärna =)
    olssonlovisa@hotmail.com

    SvaraRadera