torsdag 22 maj 2008

Who let you go?


Som vanligt har skolan en roll i min blogg, endast två grejer kvar nu. Ett NK-prov imorgon (som jag inte pluggat på än =] ) och ett tal i svenska. Vill egentligen bara lyssna på The Killers och njuta av det fina och soliga vädret. Men måste plugga in DNA, virus och sånt som jag inte kommer använda i framtiden eftersom jag inte kommer ha ett arbete där det behövs. Onödigt?

På lördag är jag med i lokala tidningen i en bilaga om studenten och om vad man ska göra sen. Inte illa :P Ska bli kul att läsa



I don't need political progress

I got this feeling that they're gonna break down the door
I got this feeling that they're gonna come back for more
See I was thinking that I lost my mind
But it's been getting to me all this time
And it don't stop dragging me down

4 kommentarer:

  1. tack förresten! tyvärr så kommer jag inte komma till studenten, jag fick inte...
    mitt biologi-prov om genetik gick också väldigt dåligt, men det verkar typ som halva klassen inte har pluggat... :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. hahaha lol ;) ett gott skratt förlänger livet.. så du kan va ung livet ut :D

    SvaraRadera
  4. Frederik: Nej :S hade varit jättekul! Kommer du någon annan gång kanske?
    Prov känns rätt jobbigt nu på slutet, men är bara att ta sig genom det. Haha bra att veta att jag itne är ensam i alla fall! :D

    Maria: Ja jag gillar mina initaler, alltid lika roligt att logga in på skolans nätverk där mitt användarnamn är lol0826 =D

    SvaraRadera