fredag 23 maj 2008

And I-I'm...

Heeelg! :D Urhärligt, föräldrarna är bort i stugan  (mest trolig till söndag) och ikväll har jag inte gjort mycket alls. Eller nu ljuger jag, jag har gjort mycket men inte mycket intressant. Har varit på ICA och handlat, köpt sött & salt. Jag som inte ens var sugen men jag kan inte låta bli. Måste skaffa självdisciplin! Orkade dock bara lite och jag har kommit fram till att mjölk och isvatten är mina favoritdrycker. Det är gott!!

Har ännu en gång börjat fundera på framtiden, känns oundvikligt, och jag känner mig sugen på att utbilda mig inom foto. Känns som en osäker arbetsmarknad dock. Hur ska man göra egentligen???? Finns det inte nåt enkelt svar på vad jag ska göra? Suck.

Hade tänkt ut och fota ikväll eftersom jag inte haft så mycket för mig. Men så klart är den i stugan med föräldrarna. Just därför vill jag ha en egen (bra!) kamera. Så jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får en. Annars blir det att köpa en!

Suck, min första lön kommer försvinna snabbt. Jag känner att jag måste betala tillbaka lite till föräldrarna, de har lagt ut så mycket pengar på mig i vår så jag känner mig bortskämd. De har betalat resan till Berlin & Rom + mamma har sytt min balklänning och säkert nåt mer som jag just nu inte kommer ihåg. 

Och ja Frankrikes bidrag är bra, nog för att det är det enda jag hört. Men det är min sorts musik så därför härmar jag Carro och lägger ut musikvideon. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar