måndag 11 juni 2007

Första lovdagen



Den här dagen har inte varit särskilt händelserik. Jag drog mig till stan kring två tiden för att se om 20x30 cm förstoringen hade kommit, det hade den inte. Jag passade på att svänga förbi tandregleringen för att fixa till bågen som jag trodde hade glidit ur, men tydligen hade den gått sönder så jag fick en ny och jag behöver inte komma dit nästa vecka som det var planerat. Hoppas det inte kommer att spänna så mycket med den nya bågen. Annars blir det alvedon. =P

Lunch åt jag på frasses, en liten pommes. Skulle ha varit godare med en kycklingmacka på Glädjekällan, men det orkade jag inte. När jag hade ätit köpte jag ett enkelt vitt linne för 50 spänn på H&M och sedan cyklade jag upp till solbackenområdet. Jag gick in på ONOFF för att dregla lite över mobiltelefonerna och en tjej som jobbade där var supertrevlig. =)




Jag vill ha en ny mobil, den jag har börjar ha några år på nacken. Den inte är sliten men den är inte särskilt kul. Jag vill lyssna på musik på mobilen! ...och ta kort. :P Jag funderar på en SE K810i... eller kanske en Samsung SGH-U600. Vi får se hur det blir med det. Om jag vill ha en ny mobil far ungefär alla mina pengar från sommarjobbet. Har kanske inte berättat att jag har ett sommarjobb, det är tre veckor på 4H gården. =P

Men nu ska jag ta och hitta något att äta. :)


1 kommentar:

  1. Emma skall nog köpa ny telefån i sommar då kan du kanske göra en deal med henne ang hennes telefån w900i

    SvaraRadera