torsdag 14 juni 2007

14 juni 2007


Ikväll kom jag inte på någon fiffig titel, inte ens en låttitel. Inta bra av mig. men det får duga med dagens datum. :) Idag på dagen har jag inte gjort mycket alls, förutom haft ont i musklerna mina. I går kväll joggade jag och sedan styrketränade jag också. Så mina lår är lite trötta idag. Efter middagen (tacos) cyklade jag till Sanna och vi fotade lite... eller det blev att hon fotade mig. :O Men men, hoppas jag får bilderna snart. Då kan jag redigera (me liike). Efter det gick vi in och värmde upp oss, det var inte varmt ute. Och vi la in bilderna på deras dator, efter kanske en timme kom Annica och vi började se Festival det var väldigt länge sedan jag hade sett den, den var faktiskt inte så dålig. =) Medan vi såg åt vi lite prinsesstårta (mums).

Efter ungefär halva filmen kom Victor och joinade oss. Vi fortsatte och såg filmen och när den var slut började vi se Happy Feet. Men jag, Annica & Victor for hem efter typ en halvtimme, vi var tröttisar. :P
Så nu är jag hemma och funderar på att spela lite Sims. God natt! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar