tisdag 1 maj 2007

Valborgsmässoafton

Valborgs var igår, ska berätta lite om vad jag gjorde. Först så vaknade jag, klädde mig, åt frukost och annat trevligt man gör på morgonen.
Jag tog kvart över ett bussen in till stan för att kolla bikini och fönstershoppa, skulle träffa Annica och victor där också. (sötisar :) )



Köpte en bikini på h&m, brun och prickig. jag gillar den. Hittade också en fin blå sak, jag kallar det en tröja men vet inte om det är det. Jag ska köpa den eftersom jag ska skicka tillbaka ett par gråa byxor till La redoute så jag får tillbaka pengar, de såg jätte snygga ut på bild. Men mina såg ut en stor säck fram, inte snyggt! Men mysiga. Annica köpte också en bikini, fast på Stadium, även den var brun.
Victor kollade jeans på JC, om han köpte några vet jag inte.

Efter stan kom jag hem kring 16, hade 2 timmar att duscha, fixa håret, sminka mig, välja och ta på kläder. Jag hann. Gick ett kvarter ned till Lindqvistarna för att äta middag där, det var gott. Gillade särskilt grytan. Efterrätten var grädde, vit choklad och kesella ganska gott men den var väldigt mastig. :P Synd att Frida inte hann vara med på middagen, men fick se hennes balklänning (hoppas du inte har något emot det Frida). Den var jättefin, jag har tänkt vara och se när alla går in på studentbalen och fotografera! ;)



Sedan for jag till Sanna, som hade jättetråkigt men så kom jag och räddade kvällen. ;) haha.
Det var jättetrevligt, vi såg Flicka med pärlörhänge, den var ganska bra och vi åt popcorn och glass. Älskar chokladsås! <3
Sanna du är så söt :D verkligen! Tack för en underbar kväll sötnos!

Det var min lägesrapport. Nu ska jag ta o borsta tänderna, läsa igenom psykologin och sova.
Imorgon är det en skoldag...

Auf Wiedersehen

1 kommentar:

  1. Tacktacktack och åter tack för att du räddade min kväll <3
    du är bäst :D

    SvaraRadera