tisdag 1 maj 2007

Första maj

Idag är det då första maj, en månad sen man skulle luras och säga "April, april". En månad sen Maria fyllde 18, det känns som det var väldigt väldigt länge sen. Snart är det till och med sommarlov, det som var så långt borta för ett litet tag sedan. Det känns som tiden rusar iväg, hur ska man hinna allt?! Massor i skolan och en hel del att göra annars också.

Dumt nog har jag tagit på mig att måla cykelskjulet, det får nog bli till helgen kanske. Jag måste ju tjäna lite cash till sthlm som är om nästan 3 veckor! =O Det kommer att bli så kul! :D
Hur som helst nu måste jag skriva på geografin som jag totalt glömt bort, eller om jag ska gå efter psykologin har jag trängt bort det för att slippa tänka på det. Det är mycket möjligt att det är så, för det här vill jag verkligen slippa!

På bilden är mina supersöta syskonbarn, Sigge & Sally. De och min syster och svåger var här i dag och åt middag och hade allmänt trevligt. Jag tog massor med kort under middagen, det var kul men fick inte riktigt till inställningarna. Hur som helst min morbror och moster var och åt middag här idag, det var rätt kul att träffa dom med. Förresten så var det lax och potatis till middag (om någon är intresserad).

Nej nu måste jag skriva geografi och plugga psykologi. :S
Adios
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar