söndag 13 maj 2007

Som en djuphavsgrav...

Så djup är jag. Jag sitter och försöker besvara frågor som "Vad är mänsklighet för dig?" och "Vad menade Primo Levi och den intervjuade soldaten med begreppet "människa"?". Jag har fastnat totalt. Jag vet hur jag vill besvara frågan men jag vet inte vad jag ska skriva och hur. Det är inte lätt att vara djup, eller att försöka vara det.


Till lättsammare saker, har sett klart Criminal Minds säsong 1. Tycker att det är en bra serie. :) Nu är dags för säsong 2. Jag tror det är en försvarsmekanism att se på Tv för att slippa skolarbete. Jag är t.o.m ganska säker på det. Och nu när jag skriver det här slipper jag ju också att svara på djupa frågor. Snacka om flykt. :P

Nej ska inte babbla mer nu..
btw Five for Fighting - The Riddle är braaa
_______________________

Here's a riddle for you
Find the Answer
There's a reason for the world
You and I...
_______________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar