måndag 14 maj 2007

En måndag

Okej jag hade fel i "I don't like tuesdays" måndagar är också jobbiga. Idag har vi varit på campus för att få information och universitet. Var ganska bra, blev i alla mer peppad på att plugga vidare senare. Dock inte här, vilket säkert var deras mål. De hade goda muffins också. Fast ahde varit härligare med en sovmorgon eller faktiskt skriva på socialkunskapen som ska var inlämnad om en vecka med fotnoter och så vidare.



Sen var det Broarna runt, sprang 4,5 km på 28.53. Är ganska nöjd efterso majg tydligen har förbättrat med 4 minuter ungefär. Fast förra året var jag något otränad. :P
Efter det var det dags för det jävliga ämnet NK, vi ska ha en redovisning om Plast imorgon och det känns som läraren försöker dra ut så mycket som möjligt på det här området. vi har redan labbat i ett flertal veckor och svarat på frågor och skrivit en labbrapport. Ska vi då också ha en redovisning?! Blä

Efter Broarna fick jag en ofantlig huvudvärk som jag fortfarande har kvar. Det jag har gjort sen jag kom hem är att äta middag, sovit i typ 2 timamr och skrivit NK. Jag har inte mycket till liv nu. Det är så mycket som ska göras och det är bara 3 veckor kvar till sommarlovet.

Nu ska jag ta och somna, imorgon är det ju engelska nationella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar