måndag 21 maj 2007

Snart är det slut...

Inte mycket kvar av skoldagarna nu och det är jag tacksam för, även fast vi har så mycket att göra. Jag ska klaga lite nu, jag oooorkar inte...
Men vädret har äntligen kommit ikapp med vilken månad det är. Det är soligt och härligt, man var är jag? Jo sittade framför datorn och skriver socialkunskap. Min vetenskapliga uppsats blir ca 10 sidor. Känns hur konstigt som helst med så lång uppsats, men cirka 3 sidor är helt innehållslösa.

Jag har börjat lära mig att rocka rockring. xD det är kul och det är bra träning också! :D Annica var bäst på det i lördags!

Idag for jag och Linn först ett litet tag på stan, fönstershoppade och åt glass. Sedan cyklade vi hem, och jag var hemma innan NK:n började. Det var inte ett särskilt svårt val, stanna och vänta 1½ timme till naturkunskapen eller glass och vara hemma före tre. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar