tisdag 29 maj 2007

Mot slutet

Endast några dagar kvar av skolan nu, har haft min sista mattelektion idag! Aldrig mer! :D och fick G på mate nationella också. ^^
For inte till NKn, känner ändå att jag borde ha farit... fast ändå inte. Pia lär vara glad. Nej! hur som helst vattenkriget har påbörjats, har ännu inte blivit blöt. Får se hur det kommer gå, måste komma ihåg en liten plastpåse där jag kan mobil osv. =P

Idag har jag inte gjort så mycket, var en liten stund med Annica och pratade lite. Och victor kom också ett tag. Det var roligt att se dem försöka gå i mina högklackade, ica för att dom var alldeles för stora och victor för.. ja för att det såg roligt ut. Jag vann gå-snyggt tävlingen. Men fick bara ära, ingen medalj. När Annica och victor hade gått till Annica for jag och joggade, det gick inte bra. Men jag var inte särskilt peppad så jag gav upp typ direkt. Nicht gut.

Nu ska jag gå och plugga europa karta.




_________________________
Skolarbete:
Europa-kartan
Seminarium på socialkunskapen
Psykologiprov
Klassiker läsning ( 2 st)
och konst-förhör, känner mig jättedum för att jag inte gjort det. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar