torsdag 3 maj 2007

Busy as a bee


God afton!
Kom hem från Sanna H för ett tag sen, har packat ner schampoo, balsam och locktång som jag ska ha med imorgon. Jag och Sanna L ska redovisa vårat arbete, väldigt snygga vi kommer att bli. xD

Snart ska jag få hjälp av mamma att sätta hårspolar i mitt hår och sen ska jag sova med dem inatt. Voila! Lockar! Hoppas jag i alla fall. Hoppas att jag kommer ihåg allt til imorgon, men jag tror jag har koll. Men jag måste lära mig vad jag ska säga. :O

Idag har vi sett estet treornas dansuppvisning. De var riktigt duktiga! Tänk att kunna dansa så. ^^ Efter det gick jag och Sanna till Lek & hobby för att köpa ansiktsfärg, riktigt likbleka ska vi bli.

Har som sagt varit ett tag hos Sanna H ikväll, hann inte göra så mycket men vi lyssnade lite på musik och pratade om foto och lite annat. Snow Patrol - You could be happy är tydligen inte den mest upplyftande låten... =]

Nej nu ska jag gå och bli lockig och plugga inför redovisningen!
Goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar