lördag 5 maj 2007

20 dagar


Det är bara 20 dagar kvar till Stockholm! :D Så kuuuul!
Nu börjar nedräkningen på allvar, minns när det var 75 dagar kvar. Det har ändå gått rätt snabbt. Från 25 till 27 maj ska jag, Sanna och Carina vara i Sveriges huvudstad. Carro och två av hennes kompisar ska bara stanna till lördagen. Hoppas vi hinner till Grönan, jag vill åka Fritt Fall Tilt, men jag kommer dö av skräck! :]

Idag började morgonen av att jag blev väckt kring 10 av pappa som skrapade på väggen (vi målar om huset). Steg upp åt frukost och hittade gamla kläder, gick ut och började skrapa på cykelskjulet. Jag måste ju tjäna ihop pengar till Sthlm! ;)
Än så länge har jag ihop ca 1000 kr, och nu på morgonen har jag arbetat i nästan 2 timmar och jag har fortfarande lite kvar att skrapa. Sedan ska det målas också, så pengar till mig! :D

Nu ska jag äta lunch, havregrynsgröt med mosad banan på. ^^ gott
Tschüss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar