måndag 13 februari 2012

Chocomania - Body Butter

För någon dag sedan fick jag ett litet prov av Body Shops nya Chocomania Body Butter, jag minns inte i vilket sammanhang den kom. Men det kanske inte är så viktigt.

Jag den nyss och det första som slår mig är doften. Det luktar inte som choklad, eller jo men inte gott. En syntetisk doft som jag inte uppskattar och nu sitter jag i ett choklad-doftmoln. Hoppas det avtar snart. Body buttern mjukgör ju som den ska, men jag känner inte att det är värt men tanke på doften och även ingredienserna är ju knappast något att hurra över.

Har sen tidigare hudvård med chokladdoft. En massageolja från Sweet Beauty och ett body butter från Lulu's som båda doftar choklad på ett riktigt ljuvligt sätt. Så om du är sugen på något chokladigt att smörja dig med köp Lulu's body butter som du hitta här till rabatterat pris just nu! (Sweet Beauty har tyvärr lagt ner sin verksamhet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar