söndag 8 januari 2012

Slut för idag


Ikväll bjöds det på riktigt go mat av mamma och pappa. Ugnsstekta rotsaker med älgstek, det är grejer det. Synd att jag är lite förkyld så jag inte kunde känna smakerna fullt ut.

Efter middagen stack jag till Sanna för att säga hej och hej då. För nu ses vi inte på ett tag minsann!
Efter ett tag drog jag vidare till Bureå för att hälsa på syrran med familj. <3
Vi såg lite Biggest Loser och sedan filmen A Lonely Place To Die, som var spännande men ingen skräckis. Tur det ^_^

Älskar att hälsa på familjen och träffa vännerna här. Nog för att de flesta vänner är utspridda över ganska stor yta så kom de flesta upp hit. Gäller bara att hinna ses.

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm för att påbörja sista terminen av skolan, känns helt sjukt att det snart är slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar