måndag 15 september 2008

Bloggfundering

Jag har tänkt ett tag om jag ska byta bloggdomän till blogg.se. Den verkar vara bättre om man, som jag, vill visa bilder. De går inte att klicka på och sno + att de visas större på själva bloggen istället.

Frågan är bara i så fall, vad ska jag ha för adress?

iastald.blogg.se? (iastald har ju hängt med i några år nu =) )
lovisaolsson.blogg.se? (hm)

Ni som läser detta får gärna rösta :P

Nu ska jag spela lite sims 2 och hoppas att ISS inte ringer imorgon. I så fall kommer jag vara en supertrött arbetare.

Go natt!

2 kommentarer:

  1. röstar för iastald :D även om det inte vore alltför avancerat att komma ihåg lovisaolsson heller, så kommer jag hur som helst ihåg iastald, eftersom du heter det på bdb, last.fm o.s.v

    :D

    SvaraRadera
  2. Haha ok, bra att det är lätt att komma ihåg :D

    Tack för rösten, det lutar mot iastald. =)

    SvaraRadera