tisdag 26 augusti 2008

Hejdå?


Lite av en klassåterträff idag. Vi var på Waynes och fikade, och det kom mycket fler folk än vad jag hade förväntat mig. Men det var en riktigt trevligt överraskning. Vi fick mosa ihop oss på tre bord där vi satt och diskuterade allt möjligt. Kändes som man aldrig riktigt lämnat klassen. Det blir samma härliga stämning direkt!

Efter fikat for många av oss till skolan för att hälsa på lärare och se skolan en gång till. Upptäckte att kafeterian har börjat sälja tamponger, bindor och kondomer! Varför skulle man vilja köpa kondomer på skolan?! Bland lärare och skolkamrater. Aja. Roligt att hälsa på var det i alla fall!

På eftermiddagen handlade jag och Linn ingredienser till middagen, vilade och gjorde oss i ordning. Linn gjorde mitt hår fint med lockar och diadem. Blev riktigt gott men mår lite illa efter allt vi tryckt i oss.

Vegetarisk lasagne
Sallad
Vatten
Kladdkaka
Philadelphiaglass
Chips
After Eight

Tur att man hade härliga kläder!
Vi spelade spel. Jag och Linnéa var väldigt bra på "hummandet"! Och Go Fish kortleken var hur söt som helst! "Jag vill ha alla dina hamstrar"

Har sett Lilla sjöjungfrun, fast egentligen inte eftersom vi bara pratade istället. Jag och Annica var de sista kvar och vi stod i hallen jag vet inte hur länge och kramade Linn, sa hejdå, kramades igen och sa hejdå och så vidare. Vi har i alla fall bestämt att vi ska ses igen innan hon far. kommer sakna henne mycket... väldigt mycket.
Nu ska jag sova. Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar