tisdag 1 juli 2008

Paris + Kooks = 17 november?


Jag fattar inte vad som händer! Försov mig idag också! Jag brukar aldrig försova mig och nu två gånger på mindre än en vecka! Nej nu ska jag börja ställa på alarm i stället för radio. Hellre att jag i princip dör av ljudet än att jag inte vaknar alls. Skulle vara hemskt om det skulle hända igen!

Löste sig även denna gång, ingen hade klagat och det gick bra att städa ändå. Tur jag har som inte försovit mig när det är Ica. Ikväll har varit mysig =) Var med Linn igen och även med Sarah ett tag innan hon skulle jobba. Säsong 2 avklarad. Måste vänta till nästa sommar då Linn kommer tillbaka för att se säsong 3. Måste ju hålla på "traditionerna". 

Linn & jag blev peppade på Arvika, men det finns inget bra sätt att ta sig dit på som inte kostar skjortan. Så vi planerar i stället att fara till Paris den 17 november för att se Kooks. Att se Paris skulle inte vara helt fel heller! ;)

P.s Jag gillar att klottra på mina händer, lättare att komm ihåg saker också! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar