onsdag 18 juni 2008

Idag har posten varit generös...

Jag har fått mitt efterlängtade linslock (som man kan sätta fast i kameran med en rem, urbra!) Fick också frakthandlingar av onoff så jag kan skicka in min kära lilla mobil på lagning. Som på många andra av den modellen har knapparna spruckit. Mest ett skönhetsfel just nu men lika bra att skicka in den innan garantin tar slut!

Arbetat har jag gjort och sedna for jag på stan med Linn & Sanna. Det är inte bra, jag spenderar pengar jag inte har. Eller snarare, jag har men borde spara till annat. Köpte en bit äppelpaj på Waynés (36 kr) och ett diadem på Indiska (10 kr)  = 46 kr. Låter kanske inte som mycket men med min ekonomiska situation är det en hel del. =P

Hur som helst!
Grattis till Linnéa K som fyller år idag och till Hilda som fyller år imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar