lördag 24 maj 2008

Inköpslistan?

Mitt ha-begär kräver en lista, därför skriver jag en lista. Detta vill jag ha:
- Lägenhet (och ändlöst med pengar till inredning ;) )
- Katt (kanske två)
- Canon 450D (+något extra objektiv)
- En iMac (får bli en senare fråga känns det som)
- Kortare hår, ser inget på grund av lugg. Ser konstigt ut med snedlugg = dåligt
- Tungpiercing, fast efter tandställningen är borta-- annars blir det lite ävl metalliskt
- Flytta hemifrångrejer
- Allt!

Det var väl ungefär det...hm jag tror jag ska snabbstäda på mitt rum. T.ex städa bort madrassen som legat på govlet sen Carro sov över för några veckor sedan. Jag är mest aktiv på kvällar/nätter verkar det som. Men det är rätt härligt, inget som stör. =)
Nej, nu får det räckar för idag. 

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar