torsdag 13 mars 2008

I have a dream!


Okej, det är snarare så att jag hade en dröm. Förra veckan när vi sov i ö-vik drömde jag att jag hade massvis med morötter på mitt nattduksbord. Väldigt fina morötter var det! Jag var så snäll att jag gav några till mina kompisar.

Drömtydning följer: Jag tror att det betyder att jag inte vill att de ska få cancer, morötter motverker tydligen vissa typer av cancer. Vad tror ni om min teori?

Kört fram och tillbaka från umeå idag, är ganska trött. Fast det brukar jag iofs vara på kvällar. Inte det mest ovanliga fenomenet. Imorgon är det After School ("Inte after eight eller after work, men after school.") vet inte om jag känner mig så pepp. Men men...sen är det helg iaf :)

1 kommentar:

  1. det är ju faktiskt väldigt snäll att inte vilja att ens vänner får cancer ;P

    SvaraRadera