onsdag 27 februari 2008

En shopaholics bekännelser


Okej, jag är ingen shopaholic, jag har för mycket beslutsångest för det, men nog skulle jag inte ha något emot att ha mer pengar att shoppa för! Idag har min studentklänning från La Redoute kommit och den är fin! Den behöver bara lite små justeringar, ta bort fickorna och kanske sy in en cm eller två. Och måste ha underklänning under (som är för lång och måste sys upp) men annars är den riktigt bra! Nytt uppdrag: vita skor. Har ett par, från 9:an och jag säger blä.
Men nu har jag sett en till klänning från La Redoute.

Snälla nån ge mig pengar eller ett jobb! Har för övrig sökt jobb på solbacken affärer idag. Jag håller tummarna! Känns som jag gör allt jag kan och om jag inte får ett sommarjobb i år vet jag inte vad jag gör.

Jag gillar bokrea, har köpt fem böcker:
Sista HP boken på sv
Mina hemligheter
En shopaholics bekännelser
PS Jag älskar dig
Anybody out there?
Så nu har jag nåt att läsa under sportlovet, fast jag har redan läst ut en som jag köpte igår. Ja jag vet att jagär snabb, men jag kan inte låta bli!

För att hoppa vidare...jag borde skriva om två filmer till Kulturhistorisk fördjupning. Jag vill inte, jagg vill för övrigt inte ha någon skola alls. De lektioner som jag faktiskt tycker jag är kul är Staden & framtiden (och det för att läraren är bra) och....hm...tja.....
Nu borde det var ungefär 99 dagar kvar till studenten, jag längtar! Något nytt, jag vill ut i världen. Jag vill till UK, Australien & NZ. Ge mig!

Just ja, har inte skrivit sen Rom-resan (inte bra gjort av mig, jag erkänner) det var underbart! Jag skulle väldigt gärna åka tillbaka, det var varmt, soligt, glassen var fantastisk och upplevelserna var otroliga! Ge mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar