lördag 22 december 2007

Till er alla från mig alla... en riktig God Jul!

Snart bara en dag kvar till julafton! :D Känns mycket härligt måste jag säga...måste bara slå in sista julklappen :]. Har hänt en del sen det senaste inlägget. Vi har visat vår film i aulan och publiken skrattade så det var bra! :) Före det var vi i kyrkan och Carro, Sarah, Ida, Linnéa mfl sjöng jättefint!

Igår var det lilla julafton och Malin var en riktigt rolig tomte! Vad hände mer? Julklappsutdelning och jag fick ljuslyktor och ett Nala (lejonkungen) gosedjur, Simba har jag sen min födelsedag. :P Så nu har jag ett matchande par. Och ikväll har knäck kokats, granen pyntats och jag har flyttat om lite på mitt rum! Nu är det bara hoppas på att jag blir friskare till julafton och får tillbaka min röst som ibland försvinner. Men imorgon bär det av till stugan så i år är det tillbaka till den vanliga platsen igen! :)

Hoppas ni alla har en God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar