måndag 15 oktober 2007

The Pretender

Jaaaa! :D Jag klarade teoriprovet idag! Det känns underbart härligt att ha gjort bort det! Endast uppkörningen kvar... och jag vet inte ens när den blir av eftersom de hade datorproblem på trafikskolan. Jag vill veta! Nu är jag Nicke Nyfiken.

Har ont i tänderna efter ett besök på tandregleringen, usch jag gillar inte att byta båge. Plus att nu ska jag ha konstig a gummiband i munnen som ska dra tillbaka överkäken elelr något sånt. Jobbigt är det i alla fall. =P

Ikväll ska jag baka scones, ville egentligen göra det igår men det var för sent på kvällen. :O

___________________________

What if I say I'm not like the others

What if I say I'm not just another one of your plays

You're the pretender

What if I say I will never surrender

1 kommentar:

  1. heeeeeeeeeeeej! jag saknar dig och jag är världens osocialaste. kidnappa mig från min ödsliga lilla brunn (A)

    SvaraRadera