fredag 26 oktober 2007

Första dagen...

...på lovet! :D Riktigt härligt att sova ut och bara kunna ligga och dra sig i nån timme. Sen så for jag till stan och fikade på Waynes med Carro & Hilda. Gott, kul och underhållande! :D Och jag är något avundsjuk på Alva & Hilda som ska till New York i två veckor. Inte dåligt alls! Undrar om de kan packa ner mig i en väska och ta med mig?

22 okt Ego girl 007bbliten

En ny mössa och vantar köptes av mig på hmmmm, mycket mysigt! Så nu behöver jag inte frysa om huvud och händer när jag cyklar till skolan. Inte så mycket mer har hänt idag, förutom att jag har insett att jag inte börjat på svenskan som sak vara inlämnad tisdagen efter lovet och det verkar som man måste vara på skolan för att hitta svaren! Paniken stiger, usch det är itne bra det här. Jag har blivit så dålig på att göra skolarbete. Nej nu ska jag tänka på något annat. Jag går och ser Tristan & Isolde och sover.

1 kommentar:

  1. ny uppdatering krävs! och krav på medverkan vid kuskfest!

    SvaraRadera