tisdag 9 oktober 2007

Fluffy fluffy cloud!

Är på ett moln och studsar omkring, har fått ett glädjeinfall. Delvis på grund av sovmorgonen vi har i morgon, någon mer anledning kommer jag inte på. Men kul är det i alla fall! :D

Blev sugen på kladdkaka efter ha läst på Carros blogg att hon hade gjort en! Mums! Men tror det får vänta till imorgon, jag orkar inte baka ikväll. Idag hade jag en härlig dag rent lektionsvis, bara en som var från 10.20 till 11.20 och det var KuHi så det gjorde det inte sämre! Vi hade snuttar på slutet också, det är så kul! Det blev lika mellan lagen t.o.m. Efter lunchen satt jag ensam i biblioteket och hittade fina saker att skriva till argumenteringsanalysen, det var härligt lugnt där. direkt jag gick ut från biblioteket var det högljutt. Kanske inte så konstigt att man får huvudvärk ofta i skolan?

Jag och Sanna arbetade med projektarbetet till två och jag ringde till SAS kundservice för att boka om vårat flyg till Sthlm, fast jag hatar att prata i telefon då det gäller sådana saker. Men det gick bra och vi far till huvudstaden den 3 januari! Berlin here we come! :D När jag var på väg kom jag på att jag skulle vara duktig och göra slutprov på körskolan efterom jag teoriprovet närmar sig med stormsteg! Jag känner mig lit duktig att jag inte kom hem förrän efter tre trots jag slutade 11.20.

Nåja slutbabblat nu, ska bara tilläga att
Kate Nash har en härlig röst!
och att min och Carros dialog är bäst!

Carro och Lovisa cyklar hem från skolan:
(Lovisa) - Jag är typ en trafikfara, jag lovar!
(Carro) - Om du är en trafikfara så är jag en trafikolycka på heltid!
Heheh, vissa samtal vill man stoppa ner i en burk och förvara i fickan tills man dör. (snott från carros blogg =] )

2 kommentarer:

  1. synd, men mitt lag vann, för ni hade typ 17,5 rätt, och vi hade arton! MOHAHAHA!

    SvaraRadera
  2. meh, bara för Linn är kulturell och kan originalartisten! Vi borde fått pluspoäng snarare! MOHAHA :D

    SvaraRadera