fredag 7 september 2007

Peace train

Härlig låt som jag fått på hjärnan efter att ha åkt bil med Linn igår =P :)

Den här veckan har varit jättehärlig! Sovmorgon varje dag utom idag. Jag var lagom trött när jag steg upp tio i sex i morse. Det är det tidigaste jag stigit upp på jättejättelänge. Idag hade jag nämligen körlektion klockan sju, som tur är fick jag skjuts av pappa dit. :) Så idag gjorde jag manövertestet, det var kul när jag fick till backningen ^^ och på tisdag ska jag kanske på halken, det får jag veta på måndag. :O Alla säger att det är kul, men det känns nervöst. :)

Skoldagen var väldigt kort idag, kom till Staden och Framtiden och då skulle vi på promenad och kolla på Lejonströmsbron, Landskyrkan, Bonnstan och Nordanå. Så i princip for jag till skolan och hade lektion på väg tillbaka till stan. Riktigt härligt ^^

Nu är det dags för lunch och sedan ska jag packa klart till Umeå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar