måndag 20 augusti 2007

Uppdatering

Nu har jag jobbat klart på 4H! :D yay Sista dagen startade allt annat än lyckat, jag och Elin jagade får i kanske en halvtimme. Väldigt kul, eller så inte....
Helgen har varit trevlig, i fredags var jag först med Sanna och vi såg Children of Men. Jag for hem tio-elva tiden och sedan cyklade jag, Annica & Linnéa till Max. Där fick Linnéa en gratis mjukglass och jag & Annica delade på en pommes (gratis den också ^^).
Lördag var jag på stan med Linnéa och hon hjälpte mig att hitta jeans, det blev ett par grå jeans på h&m. :D På kvällen lärde jag Linnéa lite saker i PS och efter det gjorde jag inte så mycket.
Igår övningskörde jag första gången genom en korsning med trafiklysen och en rondell. :D På kvällen var jag hos Sanna med Annica & Victor. Vi spelade Spingo, det var rätt kul faktiskt!

Idag har jag fixat tandställningen (det gör ooont nu... =( ), klippt mig, tonat håret och gått på teorilektion. Och jag har även ändrat mig beträffande val av mobiltelefon. Jag ska nog köpa en grå/blå SE W580i. =) Såg en idag och den var väldigt snygg!


Den verkar även vara billigare än W910i.. så det är ett plus för jag vill gärna ha över lite pengar från det jag jobbat ihop. =)

Klart slut!

1 kommentar:

  1. Hihihi jag vet var du såg den! :-D
    Jag håller med om att den var fin!
    Kram, kram!

    SvaraRadera