söndag 26 augusti 2007

18 år senare

Idag har jag fyllt 18 år! Oj, vad tiden går fort när man har roligt. ;) Igår hade jag fika med mina kompisar och det var riktigt trevligt! Av dem fick jag en Body butter, choklad, ett simba-gosedjur, en parfym, ett presentkort på en utgång och blommor. =) Mina vänner är helt klart underbara! =)
På kvällen var det filmkväll hos Sanna och vi såg Djävulens advokat (den spårade på slutet), Love Actually (sööt) och Life as a House (Livsverket <3). Jag orkade inte stanna längre än till två så jag for hem i mitten av Life as a House.

Idag väcktes jag av att föräldrarna kom in i rummet och sjöng "Ja må hon leva...", jag fick frukost på sänge och sedan presenter. Jag fick stolen jag ville ha, 300 kr och en FM transmitter (som gör att jag kan lyssna på iPoden i bilen eller på en stereo). På eftermiddagen kom först Tony och barnen och när syster hade jobbat klart hämtade T henne. Då fick jag koftan jag hade önskat mig från Cubus. Riktigt fin! Den ska jag för övrigt ha på mig imorgon. =P

Annars idag har jag inte gjort så mycket, jag har beställt min telefon så den kommer nog senare i veckan. =) Yay!

Men nu ska jag kolla igenom teorin och sedan sova gott. =)
Gute Nacht!

2 kommentarer:

  1. inte vara dryg! jag är ingen härmapa! jag är ju bara BÄST!!!

    :P plugga på nu !!!

    SvaraRadera
  2. psss kanske skulle uppdatera din profil lite? eller går du tvåan och fyller arton snart? :P

    SvaraRadera