lördag 7 juli 2007

Sleepover

Igår hade jag riktigt trevligt! Först var jag en liten stund på stan, sedan for jag till stugan för att fira mormor som fyller år idag. Efter middagen åkte jag tillbaka tilsltan för att jag skulle vara med Linn. Kring halv åtta kom hon och vi for till Hemmakväll och hyrde The Omen och Lotta på Bråkmakargatan flyttar hemifrån. :D Sedan for vi förbi ICA och köpte lite chips och annat snacks.

Vi började med att se The Omen, det är bäst att börja så... skräckfilm först och något lättare efteråt. =) Den var inte så hemsk, förutom ibland då det blev att man hoppade till. T.ex när hundar attackerar....usch. Nåja, just efter att vi hade sett klart The Omen plingade Annica och Victor på och de såg på Lotta med oss. Kring elva for Victor för han skulle fara och jobba på Max, jag var inte avundsjuk på att han skulle cykla i regnet dit. När vi hade sett klart Lotta bäddade jag och Linn mina föräldrars säng, vinden där madrassen ligger var låst och jag visste inte var de hade lagt nyckeln så det fick bli så.
Efter att ha gjort det lyssnade vi lite på Belle and Sebastian och vi fick den bra idén att vi skulle till Max för vi var sugna på chokladmilkshake. Tur att Linn hade bil, annars skulle det absolut inte blivit av! =P Så kring två tiden for vi till Max och vi fick milkshakarna gratis av Victor! :D Tack! Jag tror han tyckte vi var konstiga som for till Max två på natten för att köpa milkshake....=P Sedan for vi till Statoil och köpte Bullens korv som vi åt med korvbröd när vi kom hem till mig igen. Så satt i köket och åt varmkorv tre på natten. Efter ett tag for Annica hem och jag och Linn gick och la oss kring fyra. Det var en riktigt mysig kväll, det passade verkligen att se film då det var grått och kyligt. =D

Nu ska jag ta och städa lite för om någon timme kommer Carro. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar