måndag 4 juni 2007

In Pieces...


Idag har jag gjort mycket och humör och stämning har skiftat mycket.

På morgonen hade jag socialkunskap och fick betyg, (VG) vid 9.15 började jag fara till anderstorp för minnesstunden Det var väldigt fint, men sorgligt. Där var jag till kl 12.
Efteråt cyklade jag till Kvantum för att köpa bröd och banan och där träffade jag Emma & Maria. Vi åt lite sedan fick vi eskort av Lars till gympan för att kolla betyg i idrott. (G) Efter det åt jag klart lunchen och sökte upp Lars igen för att göra konstförhöret. Det var svårt. Men han sa att det gick bra...

Efter det for jag på karnevalen ett tag och såg på Manteli som spelade. Gillade Soul meets Body!
DFCF! kring kvart i tre for jag tillbaka till kaplan för att kolla hur jag ligger till i NK:n. (VG) Men det var låst överallt, jag hade tur och blev insläppt av en filur.
I NK:n var bara jag och Linn, och hon har tagit körkort! och jag har redan åkt med henne själv Först cyklade vi hem till henne, sedan körde vi till Maxi och köpte vindruvor och vi var hemma hos mig ett tag och vilade på gräsmattan, åt vindruvor och drack isvatten.



Och jag har fått sommarjobb! På 4H gården så jag ska jobba med djur och barn. Sista perioden blir det..

Så idag har det varit ganska blandat...

_______________________

There's truth in your lies
Doubt in your faith
What you build you lay to waste
There's truth in your lies
Doubt in your faith

All I've got is what you didn't take

.... don't lie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar