måndag 7 maj 2007

Skolångest

Jag vill verkligen att plugget ska ta slut, jag kan gärna gå i skolan och gå på lektionerna. Träffar kompisar och lär sig saker osv. Men jag hatar prov, inlämningar och läxa. Nu på slutet känns det som de trycker på oss allt som de tycker vi borde veta. Hur mycket kan man ta emot innan bara förtränger allt?
Jag vet då att jag har börjat tänka bort allt jag måste göra.



Cykeln är konstig, jag har huvudvärk och ont i halsen. Imorgon är det tyska nationella i tre timmar. Direkt på morgonen, det kommer gå åt skogen. Men hoppas på ett G. Har då legat på VG på endel saker.

Efter den här terminen är slut har jag ingen mer tyska, ingen matte och ingen idrott. TACK för det! Nu har jag gnällt färdigt, ska gå och hoppas att alvedonen fungerar.

Gute Nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar